26.12.2008 – Jõulud on kosutavad

Ajaveeb

Eriti kosutavalt mõjuvad jõulud muidugi kehakaalule, aga siiski ka hingele. Jõudsime just Hiiumaalt tagasi ja vaikselt sätime ennast treeninglainele tagasi. Esmaspäev-teisipäev on juba Otepääl Eesti Meistrivõistlused.

Hiiumaale minek oli omaette komöödia, sest Priit tuli ju Austriast bussiga ning neil läks keset Poolat genekas… Nii et nad 12 tundi parandasid seda ning koju Eestisse "juba" pool seitse 23. detsembri hommikul. Ja mina mõtlesin, et minu reis oli seiklus, kui ma Riia lennujaamast Elvasse seiklesin (2 bussi ja lõpetuseks 5km jala)! See buss on sellel aastal vist rohkem remondis olnud kui kuskil mujal. Alates Ramsaust sain kokku 4 korda, mida mina tean. Neist siis 2 välismaal. Hooaja lõpus tuleb vist viimasesse võistluspaika vanarauaks jätta… Ühesõnaga õhtul saime minema, võtsime õelapsed ka peale, mind pandi rooli ja siis kõik norskasid mul kõrval ja taga. Jõudsime viimasele laevale, kus mina omakorda norskasin.

Mul on kahtlane tunne, et Hiiumaa õhus on mingi unerohi või midagi, sest mina, kes ma igal pool mujal üle kaheksa väga pikalt ei maga, oleks vist kõik päevad maha maganud. Priidust siis rääkimata. Magamisest üle jäänud aja peamiselt sõime;) Või käisime saunas või Hiiumaale ringi peale tegemas. Sporditegemisest ka päris ei pääsenud. Kuuse toomine oli väga meeleolukas, samuti metsseafarmi külastus ning perega seotud kohtade ülevaatus ("Siit aknast hüppas Eero alla…" – "Ei ole, hoopis naabripoiss hüppas teise korruse aknast alla!"). Paar videod sai ka tehtud, aga nooremad sugulasid keelasid kategooriliselt nende internetti levitamise:D

Jõuluvanal olid käed-jalad tööd täis ning seega ise isiklikult läbi ei astunud. Pakid saime sellegipoolest kätte ning selgus, et jõululauludel teavad kõik millegipärast ainult esimest salmi ja refrääni. Sõnu, ma mõtlen, laulda ei oska niikuinii keegi. Omalooming oli samuti kõrges hinnas. Öösel sadas vist lund, sest hommikul oli mõnes kohas lumehelbeid maas vedelemas.

Tänase päeva sõitsime koju, aegajalt ühte või teise tuttavasse kohta sisse hüpates. Ja nüüd ongi jõulud peaaegu läbi ning lõpetuseks sobiks Priidu selle aasta luuletus, mille ta täitsa ise pähe õppis:

Kõige ilusam kuu on jõulukuu,
kõige ilusam puu on jõulupuu,
kõige ilusam mees on jõulumees,
kõige ilusam aasta ootab veel ees.

2 thoughts on 26.12.2008 – Jõulud on kosutavad

1. Edu uueks aastaks!
    Puhkus kulus teile ära. Hoian teile pöialt, et asjad ikka ülesmäge minema hakkaks ja mõni õnnestunud start ka tuleb.