51 SAUE Eveli EST 2+1 +3:04.0

Ajaveeb

51 SAUE Eveli EST 2+1 +3:04.0

Mis seal ikka, seekord siis sedapidi. Pihta ei saanud ja ilm ning rada olid ka ilmselgelt minu vastu. Maa külmand, kärss kärnas. Lootused säilisid kuni neljanda lasuni, siis oli põhiline võistlus lõppenud, järgnes rebimine jälitusse saamise nimel.

See rada oli puhas õudus! Kõik see lumi, mis nad siia rajale vedasi, oli pehme-pehme. Tõusud olid pehmed, laskumised olid pehmed, hea, et püsti jäid. Palju puudu ei jäänud. Oleks rada kõva, oleks mul natukenegi varianti, aga pehme rajaga ei käi minu jõud nendest tõusudest üle. Ei ole võimu. Minu trump oleks sõidetav rada, libistamine, jõnksutamine. Aga täna – ise oma silmaga nägin, kuidas Andrea Henkel sõitis "ankkat"! MMil! Viimasel ringil!. Ei, maailm on hukas.
Laskmine läks ka nii, et lamades neljas lask läks võibolla tuule pärast napilt ääre peale, viimene oli juba kaugem, rohkem enda viga. Püsti oli lihtne lasta, kolmas lask jäi lollakalt natuke paremale ja sellele hooajale kohaselt loomulikult mööda. 
Tegelikult ma ei põe. Seekord läks niipidi. Teised olid seekord tugevamad ja ausalt öeldes – hea et niigi läks. Lamades oli üks trahv liiast ja püsti polnud ka otsest vajadust sinna trahviringile minna. Sõit polnud kõige parem, aga kõige hullem ka mitte. Sellise raja, enesetunde ja trahviringide kohta polnud kaotus katastroofiline – 1:43. Eelmisel aastal kaotasin Östersundi märksa kiiremal ja kergemal rajal 1:33. 
Homme lähen teen oma tööd. Ööseks lubab külma, hoian kahe käega pöialt, et rada kõvaks läheks. Muidugi saab siis palju nalja ka – mehedki tulid täna jalad harkis mäes alla. Ja muidugi on põhirõhk laskmisel. Vaatame, mis näha on.
Priit oli ka peaaegu tubli, mulle tegi pähe, aga talle see plöga ka väga ei istu. 
Katsile 5+ õigel ajal oma töö ära tegemise eest! Kurask, kade kohe hakkab;) Kõige tähtsam on muidugi see, et kolm naist jälituses ja lätlastele pikalt sisse:D Soomega rahvuste karikas täpselt sama punkt;) Homme rajal näeme.

2 thoughts on 51 SAUE Eveli EST 2+1 +3:04.0

Comments are closed.