08.01.2009 – Oberhof

Ajaveeb

Öösel jõudsime kohale, täna tegid mehed juba võistluse ja homme on meie kord. Üldiselt on kõik nagu tavaliselt – linn ja rada on rahvast täis, rada on raske (ühe tõusu on nad isegi märksa suuremaks ehitanud). Ainult ilm on ebaoberhoflikult ilus ja päikesepaisteline, aga külm.

Priidu sünnipäeva veetsime paljuski siis reisides. Asjad ja määrdemehed sõitsid bussiga juba päev varem ära, meie lennukiga siis hiljem. Ja ma ei tea, kuidas varem sellega hakkama saadi, aga ühel hetkel oli relvi selgelt rohkem kui relvakohvreid. Ehk eelmisel õhtul avastasime, et minul on küll kohver, aga Priidu relva pole nagu kuskile panna. Kauri kohvrisse läheb lisaks Sirli relv, Indreku kohvrisse ka ei mahu ja Roland oma kohvriga ei tule. Aga kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab ehk siis kruvisime aga torud maha ja ajasime minu pisikesse kohvrisse kaks relva. Kabad lootsime lennukisse võtta. Lennujaamas tõmmati sellele plaanile vesi peale ning Priit teipis koti pingviiniks ning edasi hoidsime ainult kahe käega pöialt, et tervena tagasi ka saaks… Saime. Seekord. Tegelikult tuleb Koreasse ja Kanadasse sõiduks ikkagi korralik kohver muretseda, sest isegi minu oma on selline poolvintske, tahab vaikselt laiali laguneda. Korralik kohver on aga maru kallis… No vaatame seda asja.

Keset ööd jõudsime siis Oberhofi, maru külm oli, õues eriti, aga ka toas. Kurask, ilus suur hotell, aga külm. Teki all ja kaisus õnneks soe;)

Täna päeval oli tüdrukutel kavas treening ja kergemaks see rada küll läinud ei ole. Otepää rada näiteks on minu arvates kergemaks läinud, pole ühti nii suured tõusud, aga siin tundub, et pigem vastupidi. Mitte ainult ei tundu, aga ongi sellel aastal rada nii ümber keerutatud, et täitsa tõsine tõus on juurde tekkinud. Nagu oleks enne kerge rada olnud. Jube lugu. Jumal tänatud, et ma sellel aastal massi sõitma ei pea, ma ei taha seda rada trenniski viis korda sõita, ikka üritan kuidagi nii nihverdada, et neid suuri tõuse ei peaks võtma. Igal juhul ei tule ka homme mingit kerget võistlus. Rasked on need tõusud, rasked. Lumi ka täpselt selline, et tõusu peal imeb ilusti kinni, laskumistel on piisavalt libe, et kurvidest välja sõita;)

Laskmine on ka selline kahtlane. Siin on naljakas tiir. Isegi kui ei ole udu ega tuult, kiputakse siin mööda laskma. Kasvõi meeste teates – absoluutselt tuuletu, aga mehed muudkui keerutavad neid trahviringe. Ise lasin trennis esimeses tiiru laksti 3 trahvi… Järgmises nulli. Mine võta nüüd kinni.

Ehk siis homsed eesmärgid – mitte väga kinni jääda, mitte väga palju trahve lasta. Ehk sõidus võiks alla 1:30 kaotada, kuigi telekast Sleptsovat vaadates on tunne, et poleks mingit probleemi ringiga nii palju kaotada;) Ja lastes poleks väga ilus üle ühe trahvi lasta. Hirmsasti tahaks lamades nulli lasta, annaks kohe hea emotsiooni võistluse alguses. Võidelda on vaja.

Mis meestesse puutub, siis Martten ei alustanud üldse kehvasti ju. Noh, ja Priit oli ka pikalt telekas… Väga hästi tegelikult ei läinud.

8 thoughts on 08.01.2009 – Oberhof

1. Oeh
    See meeste teade oli peale Marttenit täiesti piinlik vaadata :S
    Ma ei mäletagi, millal ringiga oleks saanud…

2. Kaldvee ja Tobre tegid head sõitu, aga sellest aru ei saa kuidas Priit 8 padruniga ühele märgile pihta sai :D… tõsine huumor

3. Ma loen Su jutte siin alati huviga ja hoian teile siis ka pöialt kui kõige paremini ei lähe, aga see lause kustuta endal küll ära, et Priit pikalt telekas oli. Koperdas liidritel jalus ja nii halvasti lasta- siin peaks juba mõtlema hakkama. Aga 2 esimest vahetust oli tublid ja mul nende üle väga hea meel. Edu teile kõigile siiski alati!

4. Edu Sulle ja Priidule!
    Ma vihastasin Eesti online-meedia peale. Ma ei leia kuskilt ajakavasid, et millal sõidud toimuvad, et jälgida.
    Oskad soovitada õiget allikat? ETV erinevad portaalid seda vist pole…

5. meeste sõidust
    Lasketreeneri arvamus oli, et viimaste vahetuse külmas ja niiskuses hakkas meie padrun nö “loopima” ehk lamades oli õnnemäng pihta saada.

6. padrunid
    terve teadus on toru, ilma ja padrunite sobivus. Ehk meie padrunid pole piisavalt testitud. Aga muidugi võis ka meeste enda viga olla.