2006/2007 treeningute analüüs

Treeningpäevik

2006/2007 treeningute analüüs

Parem hilja kui mittekeegi, eksju? Käesolev kirjatükk sisaldab lühiülevaadet eelmise aasta treeningutest.

Üldiselt läks enamasti plaanipäraselt. Olid mõned asjad, mis läksid pahasti:

  • mai-juuni jõutsükkel jäi hilja peale
  • Ramsau laagris tuli lõpus väsimus
  • Eestis polnud jõulude aegu lund
  • jõulude ajal mägedesse ja seal haigeks jäämine
  • pikk vindumine haigusest
  • sellest tulenev MMi eelse treeningtsükli kärpimine ja hiljapeale jäämine
  • MMi järgne absoluutne motivatsioonipuudus
  • Lume(=hooaja) lõpp keset märtsi
  • Selgelt liiga vähe trenni relvaga hooaja jooksul

 Aga muidu oli kõik väga tore. Suutsin ennast õigel ajal ohjeldada, plaanidest kinni pidada. Võrreldes 2005/2006 hooajaga tõusis üldmaht 503 tunnilt 565 tunnini, nii et väga tõsine tõus ja selle seedisin ära. Jõutreeningu maht on tõusnud kahe aastaga 8 tunnilt 37 tunnini ja sealt 50 tunnini. Intensiivused pulsi järgi on langenud, kuid seda tasakaalustab jõutreeningu (mis on olemuselt anaeroobne või segareziim, olgugi et madala pulsiga) rohkus.

Padrunite arv on langenud 5300. Seda on väha, kuigi mõttega kuiva sai võibolla rohkem tehtud. Aga lasta on ka vaja, et rutiin saavutada.

Eriliselt tuleb luubi alla võtta MMi järgne hooaeg, et seal ka tegusid teha. Sellel aastal liikusin veebruari keskpaigast edasi vabakäigul, trenni tegin vaid harjumusest ja võistlesin enamasti vanast rasvast. 

Jõulude-uusaasta vaheline aeg on mitmes mõttes kriitiline: ei tohi haigeks jääda ja kuidagi tuleb treenida ka. 

Üldiselt arvan, et olen leidnud endale sobiva treeningmudeli, nüüd tuleb vaid veel paari asja lihvida ja EELKÕIGE kainet mõistust säilitada. 

Varsti panen järgmise aasta plaani ka üles.